Main Menu

سال 2018میں باکسنگ رنگ کے کنگ

اس سال کھیلوں کی دنیا میں مکسڈ مارشل آرٹس (ایم ایم اے) اور باکسنگ رنگ سے دلچسپ اور گرما گرم خبریں آتی رہیں، جن میں کبھی تو کسی کھلاڑی کی کافی عرصے بعد واپسی اور کبھی کسی کا نامناسب جملے پر لڑنے کا تذکرہ مشہور ہوا۔

جی ہاں! اس سال مکس مارشل آرٹس میں دنیا بھی سے شہرت حاصل کرنے والے فائٹر خبیب تھے، جنہوں نے نہ صرف امریکا بلکہ پوری دنیا میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوالیا۔

دوسری جانب پاکستانی نژاد برطانوی باکسر عامر خان نے باکسنگ رِنگ میں واپسی کرتے ہوئے اپنی کامیابی کے جھنڈے گاڑ دیئے بلکہ مستقبل میں ورلڈ ٹائٹل کے لیے نظریں بھی جمالی۔

ان سب کے بر عکس پاکستان کا باکسنگ رنگ سال کے ابتدا سے آخر تک صرف درد ناک خبریں ہی دیتا رہا جہاں پاکستان کے چیمپیئن باکسر ہر گزرتے دن کے ساتھ نئی پریشانیوں میں گِھرے رہے۔

خُبیب کا حریف ٹیم سے ’جھگڑا‘

روس سے تعلق رکھنے والے مسلمان باکسر خبیب نورماگومیدوف نے ایم ایم اے فائٹ میں آئر لینڈ کے تجربہ کار فائٹر کارنر میگ گریگر کو چیلنج کیا جو انہوں نے قبول کیا۔

فائٹ سے قبل ہی دونوں فائٹرز کے درمیان لفظی جنگ کا ایک نہ تھمنے والا سلسلہ شروع ہوگیا، جس کا اختتام نہ صرف بھیانک انداز میں ہوا، بلکہ نوبت دونوں کھلاڑیوں پر پابندی کی صورت میں دیکھنے میں آئی۔

دونوں فائٹرز کے درمیان سال کی یہ سب سے بڑی ایم ایم اے فائٹ امریکا کے شہر لاس ویگاس میں لڑی گئی، جس میں دونوں ہی کھلاڑیوں کو برابر کا حریف سمجھا جا رہا تھا۔

اکتوبر کے مہینے میں ہونے والی اس فائٹ میں روس کے مسلمان فائٹر نے اپنے حریف کو لوہے کے چنے چبانے پر مجبور کردیا تھا اور انہیں ٹیپ آؤٹ کیا۔

میچ کے اختتام کے بعد جب خبیب اپنی جیت کا جشن منا رہے تھے، تو ایک عجب صورتحال پیدا ہوئی، اس دوران روسی فائٹر کی حریف فائٹر کے اسٹاف کے ساتھ تلخ کلامی ہوئی اور وہ ایک لمحے میں ایک لڑائی کی صورت اختیار کرگئی۔

اس دوران انتظامیہ نے کسی بھی ناخوشگوار واقعے سے نمٹنے کے لیے رِنگ کے اطراف میں لگے جنگلے کے دروازے کو بند کرنے کی کوشش کی لیکن خبیب جنگلے کے اوپر سے چھلانگ لگا کر میک گریگر کی ٹیم پر حملہ کردیا اور ان پر مکے برسادیے۔

تمام صورتحال کو دیکھنے والے روسی فائٹر کے اسٹاف نے حریف فائٹر کو تشدد کا نشانہ بناڈالا، تاہم انتظامیہ نے اس لڑائی کو رکوانے میں کامیاب کوشش کی۔






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked as *

*